مسئول دفتر ریاست
خانم پرستو خرازی
مسئول دفتر ریاست مؤسسه آموزش عالی آفاق
سمت: مسئول دفتر ریاستی مؤسسه آموزش عالی آفاق
سوابق تحصیلی:
کارشناسی: فیزیک کاربردی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
سوابق کاری:
از سال 1385-1387بعنوان مسئول کنترل کیفیت در شرکت صنایع شیشه عایق بلوری
از سال 1393-1388 بعنوان کارشناس آموزش در دانشکده کشاورزی و بخش فارغ التحصیلان مؤسسه آموزش عالی آفاق
از سال 94-1393 بعنوان کارشناس امور اداری مؤسسه آموزش عالی آفاق
از سال 97-1395 بعنوان کارشناس مسئول دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی
از سال تاکنون-1398 بعنوان کارشناس دبیرخانه و روابط عمومی
وظايف و اختیارات:
الف) اداره کارگزینی و رفاه
انجام امورات مربوط به اداره امور استخدام، انتصاب، ترفیع، ارتقاء، مأموریت، مرخصی، کارکنان
تهیه و تنظیم آیین نامههای لازم در خصوص حضور و غیاب، حق مسئولیتها، صدور ابلاغها، تشویق و تنبیه و... و ارائه به مدیریت متبوع.
نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات و آیین نامههای استخدامی کارکنان و تهیه آمار پرسنلی.
بررسی و مطالعه و شناسایی کمبود و مازاد نیروی انسانی دانشگاه و ارائه راهکارهای مطلوب و مناسب به مدیریت متبوع و جذب نیروهای مورد نیاز .
نظارت و کنترل کیفیت مربوط به حضور و غیاب و اضافه کاری ماهیانه کارکنان .
ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
صدور احکام حقوقی مربوط به کارکنان ، انجام کار معین و انعقاد قرارداد.
نظارت و اجرای امور مربوط به بیمههای قانونی کارکنان
برگزاری و تهیه مقدمات لازم جهت آزمونهای استخدامی دانشگاه و برگزاری مصاحبههای علمی و تخصصی.
مسئول امور حضور و غیاب کارکنان و مدیران مؤسسه
مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان.
دريافت اطلاعات و مدارك كاركنان و بايگاني دستي و الكترونيكي آنها.
ب) اداره دبيرخانه مركزي دانشگاه
نظارت بر امور كليه پرسنل اداره دبيرخانه مركزي دانشگاهنظارت بر نظام مكاتبات ( ثبت ، توزيع نامه های وارده و صادره و پي گيري سوابق نامه ها)نظارت بر بايگاني و سوابق مكاتبات اداري و پرسنلي كاركناننظارت بر تايپ نامه هانظارت به جمع آوري و ارسال روزانه مراسلات داخل و خارج از دانشگاهتنظيم صورتجلسه و ابلاغ به بخشهای مربوطهتوزيع دستورالعمل ها و بخشنامه ها ودعوتنامه ها بين واحدهادريافت و ارسال بسته هاي پستي از اداره پست و توزيع آنانجام ساير امور محوله از طرف مديريت محترم امور اداري دانشگاه